Om oss

Välkommen till AJA Trafikskola i Göteborg! Vi är stolta över att erbjuda väl genomtänkta och pedagogiska körkortsutbildningar med fokus på kvalitet. Läs mer om vår körskola och se alla våra medarbetare som finns till din hjälp på svenska, engelska, arabiska och makedonska!

Vår passion och vision

På AJA Trafikskola brinner vi för att skapa säkra och ansvarstagande förare på våra vägar. Vårt mål sträcker sig bortom att bara hjälpa dig att ta körkortet – vi strävar efter att utbilda dig till en kompetent förare med livslånga körfärdigheter.

Vi vet att varje elev är unik och har sin egen takt när det kommer till att lära sig köra. Därför skräddarsyr vi alla utbildningar utifrån dig som individ. Vårt uppdrag är att stödja dig på din väg mot att bli en säker förare.

Vår passion och vision

Vårt team

Möt vårt team av fantastiska trafiklärare och medarbetare

I vårt team träffar du flera fantastiska trafiklärare och medarbetare som är redo att hjälpa dig på vägen fram till ditt körkort. För att underlätta talar vi inte bara svenska utan även engelska, arabiska och makedonska.

Hassan

Talar svenska och arabiska
CHEF & TRAFIKLÄRARE, MC- OCH MOPEDLÄRARE

Martin

Talar svenska, engelska och makedonska.
TRAFIKLÄRARE, MC- OCH MOPEDLÄRARE

Riham

Talar svenska, engelska och arabiska
TRAFIKSKOLECHEF, UTBILDNINGSLEDARE OCH TRAFIKLÄRARE

Hogkvalitativa utbildningar

Högkvalitativa utbildningar

Som elev hos oss på AJA Trafikskola kan du vara trygg med att få en utbildning av högsta kvalitet. Vi förstår att varje elev har olika behov, och vi anpassar våra körkortsutbildningar för att möta dina specifika krav.

Våra erfarna instruktörer är engagerade i att förbereda dig på bästa sätt för att bli en trygg och ansvarsfull förare på vägarna. Tillsammans med dig kommer instruktörerna arbeta för att identifiera både styrkor och områden som behöver förbättras. Allt för att skapa optimala förutsättningar för att du ska känna dig trygg och självsäker för att kunna nå fram till ditt körkort på snabbast möjliga sätt.

Är du redo att påbörja din resa mot ditt körkort? Tveka inte att kontakta oss på AJA Trafikskola. Vi finns här för att svara på alla dina frågor och hjälpa dig att komma igång.

Välkommen till oss på AJA Trafikskola och boka in en testlektion redan idag!