B-körkort

Personbil - Ta B-körkort i Göteborg

Att ta körkort är en viktig milstolpe i livet och en investering för din frihet och självständighet. På AJA Trafikskola i Göteborg erbjuder vi professionella utbildningar för att säkerställa att du får ditt B-körkort på ett smidigt och effektivt sätt.

Våra erfarna instruktörer strävar efter att skapa en trygg och positiv inlärningsmiljö och de talar svenska, engelska och arabiska. Vi förstår att varje elev har unika behov och förutsättningar, och därför skräddarsyr vi våra körlektioner för att passa just dig.

bil

Oavsett om du föredrar en körkortsutbildning i vanligt tempo eller en intensivkurs för körkort, övningskörning med manuell växellåda eller automatbil, har vår körskola alternativen som passar dig bäst. Hos oss får du köra Volvo V60 och Volvo XC40 för utbildning på manuell och automatväxlad bil.

bil 1

Intensivkurs för körkort i Göteborg – Effektiv och snabb utbildning

Om du vill kunna få ditt B-körkort snabbt och effektivt erbjuder vi intensivkurser i Göteborg.

Våra intensivkurser är utformade för att ge dig den nödvändiga kunskapen och skickligheten på kort tid. Perfekt för dig som vill ta körkortet på ett mer koncentrerat sätt och ha både teoretiska kunskaper och praktiska körlektioner färskt i minnet. Med intensivkursen på vår trafikskola kan du snabbt och smidigt bli en säker förare i trafiken.

Övningskörning i Kungälv, Hisingen och Högsbo

Hos oss kan du träna övningskörning med kvalificerade instruktörer i Kungälv, Hisingen och Högsbo. Vårt fokus ligger inte bara på att få dig att klara provet, utan också på att göra dig till en skicklig förare som kan hantera olika trafiksituationer med självförtroende.

KUNGÄLV trafikverket

HISINGEN trafikverket

HÖGSBO trafikverket

Krav för att få övningsköra:

Krav för att få ditt körkort:

Studera teorifragor och boka korlektion online

Studera teorifrågor och boka körlektion online

På vår TrafikskolaOnline kan du som är elev hos oss, både studera teorifrågor och boka körlektioner online.

Villkor för bokningar och avbokningar

Ta körkort med B-behörighet i Göteborg hos AJA Trafikskola

Trafiken i Göteborg kan vara krävande, men med rätt utbildning från AJA Trafikskola är du rustad för att möta alla utmaningar på vägen. Vår körskola är utrustad med moderna resurser och fordon för att säkerställa en högkvalitativ utbildning. Oavsett om du föredrar att ta körlektioner i en automatbil eller med en manuell växellåda, har vi resurserna för dig.

Kontakta oss idag för att börja din resa mot att ta körkortet med professionell och personlig handledning. Vi ser fram emot att hjälpa dig att bli en säker och kompetent förare i trafiken!